Eurobowl + Europen 20141108
  • Nu har de lagt upp priset för turneringarna. 230 Euro kommer det att kosta för alltihopa, men då ingår hotell och alla måltider i priset.

Då tillkommer bara transporten på det. Flyg verkar kosta cirka 1400 sen måste man ta sig till Oostende. Så totalpris blir i runda slängar 4000 kronor för hela helgen. Bara så de hugade spekulanterna har ett hum om hur det verkar bli!

http://www.talkfantasyfootball.org/viewtopic.php?f=48&t=39021&p=699340#p699340
  • Observera alla. Det är en begränsning på antalet deltagare/lag till EuroOpen i år så om man inte satsar på landslaget, men tänker åka på EuroOpen bör man anmäla sig snarare än senare.
  • Är det några som vill bilda Eur'Open-lag med mig?
  • Kommer förmodligen åka även om jag inte kommer med i landslaget
  • Detta är jag sugen på också! Kanske kan forma ett GBG-team av oss som missar landslaget... :D
  • Jag kommer att åka, så är det någon som vill bilda lag med en gammal dalmas som bor i göteborgsområdet.
  • Vi får kanske vänta till efter att landslaget utsetts med att slutgiltigt bilda europen-lag, men kul att det är några stycken som tänker åka oavsett :)
  • Jag köper flygbiljetter redan nu för att få dem billigt.
  • Vad får du ge för biljetterna nu?
  • 1200 ungefär för tur och retur
  • Stockholm - Bryssel ToR 981 :- på mrJet, kanske ännu billigare på flygresor.se