Det stämmerIl_Maestro said:Fråga om Squig Movement. Om en Squig har 3 i movement en runda och hoppar in i en upptagen ruta utan att bli fångad... efter att den då scattrat en ruta till, har den 1 eller 2 kvar i movement?
Jag antar att det är 2 i movement kvar så att alla scatters och bounces inte räknas som Squigens movement.
Du missförstår mitt inlägg. Jag vet att det är utan Skaven, men det laget (Underworld som inte får ha skaven) finns faktiskt inte i de officiella reglerna, det är därför jag anser att mitt tidigare inlägg är högst relevant.coma said:@Pellevin jag tycker du har fel eftersom det är underworld utan skaven.
Mooselord said:Det är bara att dyka upp och det kommer vara annat folk där. Skulle du mot all rimlig förmodan vara den ende coachen där som inte spelar slutspel eller silly season så kan jag definitivt tänka mig att strunta i silly och ta en vanlig squig mot dig.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com